wtorek, 27 listopada 2012

Krateczkowy przepiśnik

A dokładnie zielona krateczka z Galerii Rae i czerwona krateczka z Galerii Papieru, która u mnie jest już w śladowych ilościach, a bardzo lubię ten papier właśnie w pracach o tematyce kuchennej:)
No i dorzuciłam troszkę jabłuszek do tego;)
Kiedyś już robiłam bardzo podobny przepiśnik, również w takiej kolorystyce, z fartuszkiem i także była to "Magiczna Kuchnia" :)





Dziękuję za moc komentarzy pod poprzednim postem z urodzinowym pudełeczkiem! 
Chyba padł rekord w ich ilości pod jednym postem:) 
Dziękuję również za wiele wyróżnień jakie ostatnio otrzymałam i jest ich tyle, że musi być oddzielny post na ten temat;)
Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru! :)

10 komentarzy:

  1. Piękny przepiśnik, a fartuszek mnie zachwycił;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kuchenny przepiśnik :))) Kolory dobrałaś idealne, papier z motywem biało-czerwonej ceratki faktycznie najbarzdiej kojarzy sie z kuchnią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny- pasuje do wyzwania w szufladzie- krata,kratka etc...
    P.S.WIB4@interia.pl( jest na blogu : )

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca....
    mam wrażenie, że to będzie Twoja kuchnia magiczna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny!!! fartuszek rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful and stunning card!! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest:)Fartuszek fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Az chce sie go otworzyć i zapisywać sekretne przepisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely card,I love your punch border so sweet:):)

    Merethe

    OdpowiedzUsuń